80% van de ondernemers doet dit niet

80% van de ondernemers doet dit niet!

Laatst gaf ik een masterclass voor een groep ondernemers. Sommige nog aan het begin van hun ondernemerschap, anderen al gevestigd.


Het werd steeds stiller

Mijn Workshop ging over het Google Bedrijfsprofiel. De eerste vraag van mij aan hen was ‘wie weet wat een Google Bedrijfsprofiel is?’ Dat wist nagenoeg iedereen wel. Bij de vraag wie een Google Bedrijfsprofiel had, haakten de eersten af. Of er dan ook producten of diensten zijn toegevoegd? Het werd weer wat stiller. En bij mijn laatste vraag ‘Wie past er maandelijks iets aan?’ was er echt nog maar een enkeling die wist waar het over ging. 80%, misschien zelfs 90% had geen idee.


Geen aandacht nodig?

Dat een Google Bedrijfsprofiel handig is om aan te maken, dat beseffen ondernemers nog wel. Jij waarschijnlijk ook, toch? Maar dat maak je 1 keer aan en klaar. Je adres, telefoonnummer, openingstijden en bedrijfsomschrijving veranderen niet zo vaak. Dus alles klopt wat er staat. Verder heeft het geen aandacht nodig.


Zonde!

En dat is zo zonde. Er is zoveel meer te halen uit je Google Bedrijfsprofiel. Juist omdat 80% het niet doet, val je nog eens extra op, kom jij bovenaan in Google en gaan potentiΓ«le klanten jou vertrouwen.


Hoe dan?

Wat je dan nog meer kunt doen? En waarom het belangrijk is? En wat het je op kan leveren? Dat komt allemaal aan bod in de Basisles Google Bedrijfsprofiel. Elders op mijn website vind je meer uitleg en de data van deze digitale groepsbijeenkomst.

Ik hoop je snel digitaal te mogen ontmoeten!