Basisles Google Bedrijfsprofiel; haal je klanten direct uit Google!

Je hebt een Google Bedrijfsprofiel, dan ben je klaar, toch? Of toch niet?

In de Basisles Google Bedrijfsprofiel leer je hoe je met je Google Bedrijfsprofiel (ook wel Google MijnBedrijf of Google MyBusiness genoemd) opvalt tussen je concullega’s. Klanten komen ‘als vanzelf’ bij jou. Zij kiezen uit al die resultaten in Google bewust voor jou. 

Heb jij één (of meerdere) van onderstaande vragen?

Netwerken is voor mij belangrijker, Google Bedrijfsprofiel komt later
Google Bedrijfsprofiel, waar en hoe moet ik beginnen?
Google Bedrijfsprofiel, welke afbeeldingen moet ik hier opzetten?
Google Bedrijfsprofiel, ik heb geen idee hoe die van mij er uitziet.
Google Bedrijfsprofiel, hoe pas je deze aan?
Google Bedrijfsprofiel, ik heb het wel, maar wat voegt het toe?

Dan is de Basisles Google Bedrijfsprofiel zeker iets voor jou!

Met een goed ingericht en up-to-date Google Bedrijfsprofiel hoef je niet dagelijks zichtbaar te zijn om toch goed gevonden te worden. Dus wacht niet langer en ga er mee aan de slag.

LET OP:

Per Basisles zijn er slechts 12 plaatsen beschikbaar.
Vol = vol

Je bent ondernemer. Dan wil je waarschijnlijk (nieuwe) klanten. Hiervoor wil je graag (online) gevonden worden. Het liefst zonder hier iedere dag mee bezig te hoeven zijn.

Waar veel ondernemers niet altijd bij stilstaan, is hoe ze er dan uitzien als ze inderdaad online gevonden worden.

Je hebt een website, je post op sociale media en gaat wellicht naar netwerk-evenementen. Alles om maar zichtbaar te zijn en jouw doelgroep te bereiken.

Stel, je doelgroep zoekt jou daadwerkelijk online op. Wat vinden ze dan? Sta je daar wel eens bij stil? Mijn oog valt altijd als eerste op de vermeldingen die op je desktop binnen Google rechts in beeld verschijnen; de Google Bedrijfsprofielen. Op je telefoon staan deze vermeldingen zelfs helemaal bovenaan. Hoe zie jij er dan uit? Leert jouw doelgroep je daar al goed kennen?

Hoe zou het zijn als jouw doelgroep binnen de zoekresultaten direct naar jouw Bedrijfsprofiel wordt getrokken? Als ze hier niet om jou heen kunnen en hier al goed kennis met jou kunnen maken?

Afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan toen ik voor mijn opdrachtgevers hun Google Bedrijfsprofiel optimaal heb ingericht en ingezet. En met succes. Hun vindbaarheid is met sprongen vooruit gegaan, zeker ten opzichte van de concullega’s.

Benieuwd wat je allemaal met je Google Bedrijfsprofiel kunt (of eigenlijk moet)? Ik deel het tijdens de Basisles Google Bedrijfsprofiel.

Basisles Google Bedrijfsprofiel, 23 mei 2024 om 14.00 uur (tot 15.00 uur).

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Dit ga je leren tijdens de Basisles Google Bedrijfsprofiel:

– wat is Google Bedrijfsprofiel? 
– hoe richt je het optimaal in?
– hoe gebruik je het om klanten mee binnen te halen?
– hoe val je op tussen concurrenten?
– en waarom kun je als ondernemer echt niet zonder?

Het komt allemaal aan bod tijdens de Basisles Google Bedrijfsprofiel. 

Tijdens de Basisles kun je (via chat) vragen stellen. Voor zover mogelijk neem ik deze dan mee. Anders kom ik er later bij je op terug.

Basisles Google Bedrijfsprofiel is geaccrediteerd door ProCert voor ProVoet en SKIN voor ANBOS

Wie ben ik?

Na zo’n 25 jaar werkervaring in verschillende functies in diverse branches, heb ik in 2017 de stap gezet naar het ondernemerschap. Mijn kracht als werknemer en nu als ondernemer ligt in de vertaalslag van techniek naar communicatie (en andersom).

Al snel bleek dat de passievolle ondernemers waar ik graag mee werk, liever niet te veel zichtbaar zijn op de sociale media. Ze zitten er niet op te wachten om dagelijks of wekelijks online te zijn. Maar ja, ze willen natuurlijk wel nieuwe klanten, dus willen wel online gevonden worden.

Naar mijn mening is online vindbaarheid iets anders dan online zichtbaarheid. Dus heb ik de afgelopen jaren bij mijn opdrachtgevers gehamerd op het goed inrichten en up-to-date houden van hun Google Bedrijfsprofiel. Daar hoef je niet dagelijks mee bezig te zijn, maar zorgt wel voor een goede vindbaarheid. Deze kennis wil ik ook graag met jou delen.

Dus, wil jij leren hoe je je Google Bedrijfsprofiel inzet om goed gevonden te worden? Zonder er hele dagen mee bezig te hoeven zijn?

Sluit dan binnenkort aan bij de Basisles Google Bedrijfsprofiel.

Nog vragen?

Neem vrijblijvend contact met me op via de sociale media kanalen of mail; Caroline@CarMos.nl

Reacties van deelnemers: