Over CarMos

CarMosDe naam CarMos is een samentrekking Caroline Mosies; communicatieadviseur en projectleider uit Bavel/Breda met de nodige ervaring in zowel off- als online communicatie.

Maar de naam is ook afgeleid van ‘Karma’: De letterlijke betekenis van karma is “handelen” of “actie”. Karma wordt ook wel de wet van oorzaak en gevolg genoemd. Belangrijk in en zeker van toepassing voor (digitale) communicatie; er is actie nodig om iets in gang te zetten, maar als je dat op de juiste en positieve manier doet, zal het gevolg het waard zijn.

Tenslotte zit in de naam Kosmos; oftewel ‘het heelal’ verscholen. Want ook bedrijven en organisaties die regionaal werken hebben te maken met heel de wereld zodra zij met digitale communicatie aan de slag gaan.

De kleur groen als huisstijlkleur is overigens ingegeven door de natuur; voor mij een grote inspiratiebron.

Vliegen in Vergeet-me-nietjes

Zo kunnen op het oog mooie Vergeet-me-nietjes ineens een zwerm vliegen blijken te bevatten.

Ook bij een website kan het zijn dat de buitenkant er goed uitziet, maar als je beter kijkt de website ‘bugs‘ (in dit geval een fout in een website waardoor deze niet goed werkt, maar het woord ‘insect’ is hier vast niet toevallig gekozen) blijkt te bevatten.

Meer weten over mijn werkervaring?
Of benieuwd naar de mogelijkheden en kansen?

Enkele Blog-berichten: